بهترین مارک پلوپز چندکاره دیجیتالی

پلوپز وسیله کاربردی در پخت برنج است که سالهاست جای خود در آشپزخانه های ایرانی باز کرده است، البته همه می دانیم که چطور برنج را درست کنیم، اما گاهی سپردن این کار به پلوپز کارهای ما را سبک می کند، هرچند که برنج پخت پلوپز هم طمع خاص خودش را دارد.

امروز پلوپزهای دیگر مثل گذشته فقط برای پخت برنج نیستند و کارهای دیگری هم برای شما انجام می‌دهند، از جلمه پخت کیک، ته چین و … که انصافا کمک زیادی برای بانوی آشپزخانه است.

در بعضی از پلوپز های جدیدتر امکاناتی قرار داده شده است که پس از اتمام پخت خود به خود خاموش می شود. در نتیجه شما می توانید آن را بر روی برنامه دلخواه تنظیم کرده و خانه را ترک کنید.

پلوپز مدل «GRC860» از سری محصولات بند میگل است. ظرفیت این پلوپز بالاست و می‌تواند برای یک خانواده یا گروه پرجمعیت هم مورداستفاده قرار گیرد. این محصول تنها یک پلوپز نیست؛ بلکه قابلیت‌های زیادی دارد. عملکرد پخت برنج، تهیه‌ی ته‌دیگ، حلیم، سوپ، بخارپزکردن، فرنی، ماست‌بندی، آرام‌پزکردن و تهیه‌ی ماکارونی و پاستا، تعدادی از قابلیت‌های این دستگاه است.

این پلوپز میگل مدل GRC860 را به عنوان اولین و اصلی ترین پیشنهاد خرید به شما معرفی کرده‌ایم و انتخاب بر اساس میزان فروش و محبوبیت بین خریداران بوده است و البته توجه به برند محصول که از برندهای معتبر و شناخته شده بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *